Translate

niedziela, 14 kwietnia 2013

Rozdział 9


Jechalismy jakies dwadziescia minut swietnie sie bawiac,kiedy Justin zatrzymal sie,odpial pas i oznajmil mi,ze to tu.Nastepnie wysiadl z samochodu i otworzyl mi drzwi. 
-Dziekuje-odpowiedzialam,na co on usmiechnal sie. 
Rozejrzalam sie.Nie wiedzialam,gdzie jestesmy.Zapytalam chlopaka: 
-Gdzie jestesmy? 
-W bardzo pieknym miejscu-odpowiedzial i usmiechnal sie tajemniczo.-Chodz za mna.
Pomagal mi,abym nie przewrocila sie na sliskiej powierzchni,jednak chodzenie po niej w dziesiecio-centymetrowych butach sprawialo mi klopot.Justin widzac to,usmiechnal sie i zrobil najmniej oczekiwana rzecz:wzial mnie na rece.Jego rece trzymaly moja talie i uda.Bylam troche przytloczona ta bliskoscia,jednak nie dalam po sobie tego poznac.Po kilku minutach drogi zatrzymalismy sie.Rozejrzalam sie i juz wiedzialam,gdzie jestesmy.Stalismy na wzgorzu,z ktorego idealnie widac napis Hollywood.Spojrzalam w niebo.Bylo uslane gwiazdami.Milionami gwiazd. 
-Podoba ci sie?-zapytal Justin. 
-Jest pieknie.-odpowiedzialam zauroczona.-Dziekuje,ze mnie tu przywiozles. 
-Lubie sprawiac radosc takim pieknym dziewczynom. 
Po tych slowach usmiechnelam sie i zapytalam: 
-Zaspiewasz mi cos? 
-Jasne,co chcesz?-odpowiedzial bez wahania. 
Zastanowilam sie chwile po czym odpowiedzialam: 
-All around the world . 
Kilka sekund pozniej slyszalam czysty glos mojego idola.Kiedy piosenka dobiegla konca,Justin spojrzal mi gleboko w oczy.Patrzylismy na siebie przez chwile,po czym on odwrocil niesmialo wzrok."To slodkie" pomyslalam.Nastepnie Justin spojrzal na zegarek i stwierdzil: 
-Musimy juz jechac,Ellie.Juz pozno. 
-Jasne.-odparlam i poczulam owiewajacy nas chlod.Bylo mi zimno.Chlopak jakby czytajac w moich myslach powiedzial: 
-Pewnie ci zimno.-po tych slowach zdjal z siebie marynarke i zalozyl mi ja na ramiona.Po krotkiej chwili ponownie wzial mnie na rece i szlismy w milczeniu do samochodu.Kiedy juz przy nim bylismy postawil mnie delikatnie na ziemi,otworzyl drzwi i pomogl mi wsiasc.Nastepnie usiadl na miejscu kierowcy i ruszylismy do hotelu. 
-Jestes zmeczona?-zapytal. 
-Tak.-odpowiedzialam dopiero teraz zdajac sobie sprawe z tego,ze tak bylo.-Podobal ci sie film? 
-Bardzo.Jestes naprawde dobra aktorka.-pokiwal glowa z uznaniem. 
Podziekowalam mu i moim oczom ukazaly sie swiatla hotelu,w ktorym mialam nocowac.Zatrzymalismy sie na parkingu.W momencie,kiedy przekroczylismy prog lobby,od razu wiedzialam,ze cos jest nie tak.Nagle zostalismy otoczeni przez fotografow i dziennikarzy.Justin byl zly.Ja zreszta tez.Chlopak wzial mnie za reke i przepychal sie przez tlum,az do windy.Dzieki moim ochroniarzom moglismy spokojnie wjechac na gore.Kanadyjczyk oparl sie o sciane windy.Polozylam mu reke na ramieniu. 
-Wlasnie tak wyglada cale moje zycie,zero prywatnosci.-byl wsciekly.-Przepraszam... 
-Rozumiem.-odparlam i usmiechnelam sie pokrzepiajaco. 
Wysiedlismy z windy i udalismy sie pod moj apartament,gdzie przystanelismy. 
-Dziekuje za wszystko.-powiedzialam-Naprawde dobrze sie bawilam. 
-To ja dziekuje.-stwierdzil.-Bylo bardzo milo. 
Po kilku sekundach stalismy juz objeci.Kiedy chlopak puscil mnie pozegnal sie: 
-Do jutra,El. 
-Do zobaczenia,Jus. 
Weszlam do pokoju i rzucilam sie na lozko.To dzialo sie naprawde...Kiedy tak lezalam usmiechajac sie do siebie,zorientowalam sie,ze caly czas mam jego marynarke na ramionach.Zdjelam ja,wstalam i polozylam delikatnie na krzesle.Zasmucilam sie myslac o wszystkich Belieberkach,ktore jeszcze nigdy nie widzialy na zywo tego czlowieka.Mialam ogromne szczescie. Po chwili uslyszalam dzwiek dobywajacy sie zza okna.Otworzylam je i zobaczylam machajacych i krzyczacych moje imie fanow.Bylo ciemno,ale usmiechnelam sie,powiedzialam,ze ich kocham i schowalam sie.W pokoju wzielam kartke i napisalam na niej:Wierzcie,bo marzenia sie spelniaja.Nastepnie zlozylam ja i rzucilam tlumowi.Ludzie zaczeli krzyczec.Pomachalam im i zamknelam okno.Pomyslalam,ze musze ich traktowac najlepiej jak umiem.
~~~~~~
Co o tym sądzicie?<3 Piszcie do mnie tu,w komentarzach albo na twitterze:18alexis64 <3

7 komentarzy:

  1. To jest cudowne <3. Czekam na wiecej ;). @ilovehoransasss

    OdpowiedzUsuń
  2. Super eszt ! ;]
    @szustynkaAa P.S.: dziękuje,że piszesz mi na TT o nowym rozdziale, czekam na nastepny

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! Czekam na kolejny : ) @believeflesrouy

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaa, kocham to <3 tak się lekko to czyta! :3 @swiftiexbieber
    informuj mnie dalej <333333

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebistyyyyy !!!!!! Zapraszamy do siebie -- > http://onedirectionismyinspirationx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń