Translate

sobota, 13 lipca 2013

Rozdział 33

Prawie caly poniedzialek spedzilam na planie filmowym skutecznie ignorujac Felixa. Okolo szostej wyszlam z budynku i udalam sie do centrum handlowego, gdzie umowilam sie z Ariana. Zaparkowalam na duzym parkingu i ruszylam w strone wejscia, gdy zza ogromnego filara wyskoczyl paparazzi. Pochylilam glowe i probowalam nie przejmowac sie nachalnym mezczyzna. Po prostu szybko szlam w kierunku umowionego miejsca. Kiedy zdalam sobie sprawe, ze dziennikarz nie odpusci, podeszlam do ochroniarza z prosba o pomoc. Uprzejmy sanitariusz wyprowadzil fotografa, za co bylam mu bardzo wdzieczna. Postanowilam zapomniec o tym niemilym incydencie. Szlam w kierunku butiku Chanel, gdy zobaczylam machajaca mi z daleka Ariane. Podbieglam do niej i przytulilam ja. Zgodnie stwierdzilysmy, zeby najpierw pojsc na mrozony jogurt. Kiedy juz bylysmy w Yogo World, usiadlysmy i spokojnie rozmawialysmy. O wszystkim i o niczym. W koncu temat zszedl na Justina.
-Nie powiem mu tego.- mowilam nabierajac jogurt na lyzeczke. Ari przewrocila oczami i przekonywala mnie, ze warto:
 -Znowu bedziecie najpiekniejsza para w showbiznesie. Oboje bedziecie szczesliwi. Popatrz na to z tej strony.- usmiechnela sie slodko.
-Bede musiala to porzadnie przemyslec.
-Znasz moje zdanie.- po tych slowach puscila mi oko i zapytala- Skonczylas juz? Pokiwalam glowa. Wyrzucilysmy papierowe kubeczki i weszlysmy do Top Shopu.
------
Dwie godziny pozniej rozstalysmy sie, a ja zmeczona pojechalam do domu, gdzie szybko zmylam makijaz, umylam sie i przebralam w pizame. Otworzylam lodowke w poszukiwaniu czegos do jedzenia. Kiedy juz przyrzadzilam sobie posilek, polozylam sie na kanapie i wlaczylam telewizor. Skakalam po kanalach, zeby znalezc moj ulubiony- E! . Akurat lecialy wiadomosci.
"Selena Gomez wyszla w srodku imprezy Justina Biebera. Co bylo powodem tego dramatycznego wyjscia? Moze byla to Ellie Rogers, takze na niej obecna?"- mowila reporterka. Parsknelam smiechem. Napisalam wiadomosc do Justina:
"W E! zastanawiaja sie co sklonilo Sel do wczesniejszego wyjscia z imprezy. Podobno ja jestem tym powodem.".
Po kilku minutach dostalam odpowiedz:
"Umm bardzo prawdopodobne :)".
Szybko odpisalam:
"Lol".
Na nastepna nie musialam dlugo czekac
"Spotkamy sie jutro?"
Musze przyznac, ze mnie zaskoczyl.
"Mam zdjecia."
"O 20? Krotki spacerek nie zaszkodzi :)"
"A co jesli nie mam ochoty?"
"Wtedy bede bardzo smutny."
"Przemysle to."
Odlozylam telefon i przypomnialam sobie o rozmowie z Ariana, w ktorej powiedziala mi, ze dzis powinien ukazac sie nowy singiel Justina. Otworzylam laptopa i na YouTubie weszlam na kanal Jusa. Rzeczywiscie, byla tam piosenka pod tytulem "Wait a minute" dodana zaledwie godzine temu. Zmartwilam sie lekko tytulem. Postanowilam jej posluchac. Kliknelam ikonke odtwarzania i wsluchalam sie w miekki, zmyslowy glos mojego bylego chlopaka. Tekst mowil o chlopaku, ktory czekal na dziewczyne, w ktorej byl zakochany. "Mowisz mi, ze to nie ma sensu, ale ja sie nie poddam."
"Czekam na ciebie. Na zawsze."
"Pomimo tego calego bolu, nie odpuszcze. Jestes tego warta."
Te slowa brzmialy mi w glowie, kiedy piosenka skonczyla sie. Bylam w szoku. Przestraszylam sie na dzwiek wiadomosci. Otworzylam ja i przeczytalam cos, co wprawilo mnie w jeszcze wieksze oslupienie:
"Podoba ci sie?"
Teraz przerazilam sie nie na zarty. Po chwili telefon ponownie zawibrowal.
"Wyjdz na balkon."- przeczytalam i wykonalam polecenie. Tam, zobaczylam usmiechnietego od ucha do ucha Justina.
-Co ty tu robisz?- krzyknelam.
-Wpuscisz mnie? Pokiwalam glowa i otworzylam mu drzwi wejsciowe.
-Niezle mnie przestraszyles.- przyznalam. Chlopak usmiechnal sie lobuzersko i zmierzyl wzrokiem moje krotkie szorty i neonowy top. Zarumienilam sie, co wywolalo jeszcze wieksza radosc na jego twarzy.
- A tak wlasciwie, to co ty tu robisz?
-Musialem cie zobaczyc.
Zaproponowalam mu, zebysmy usiedli na kanapie. Widzialam, ze w drodze do niej rzuca mi ukradkowe spojrzenia. Kiedy usiedlismy, spuscilam glowe i odwazylam sie zapytac:
-"Wait a minute" jest o nas?
Przygryzl warge i pokiwal glowa. Spojrzal mi w oczy i powiedzial:
-Ellie, wiem, ze juz wszystko pamietasz. Widze sposob, w jaki na mnie patrzysz. W twoich ruchach nie ma juz tej obojetnosci. Czuje, jak drzysz, gdy cie dotykam.- tu musnal moje nagie ramie, aby potwierdzic prawdziwosc swoich slow. Kontynuowal:
-Mozemy byc razem. Czekalem na ciebie bardzo dlugo. Cierpialem. To naprawde bolalo, wiesz? A kiedy zobaczylem cie z tym frajerem...- mimowolnie zacisnal rece w piesci- To, jak cie dotykal, jak na ciebie patrzyl. Ostatnie slowa niemal wycedzil:
-I ten triumf na jego twarzy, kiedy cie obejmowal. Widzialem sposob w jaki na niego patrzylas.- spuscil glowe- Poniewaz w taki sam sposob patrzylas na mnie.
Poczulam, ze lzy splywaja mi po policzkach. Spojrzelismy sobie w oczy i milczelismy. Nie chcialam zaprzeczac. Oboje wiedzielismy, ze to bezcelowe. Justin przytulil mnie mocno, a ja wtulilam sie w niego moczac jego koszulke. Oderwalismy sie od siebie i zlaczylismy nasze usta w czulym pocalunku. Wlasnie tego mi brakowalo. Moglam poczuc nasza milosc. Kiedy skonczylismy, oparlam swoje czolo o jego i uslyszalam:
-Kocham cie, El.
-Kocham cie, Jus.
Justin polozyl sie, a ja oparlam o niego. Odwrocilam sie do niego przodem. Palcami muskalam lekko jego policzek, pragnac przypomniec sobie jego ksztalt. On gladzil lekko moje wlosy i patrzyl na mnie z czuloscia. Lezelismy tak rozmawiajac o wszystkim i nadrabialismy czas, ktory nam zabrano, wydawalo sie godzinami, kiedy postanowilam zadac trudne pytanie:
-Co z Selena?
-Zrozumie. Porozmawiam z nia jutro.
-Zostaniesz ze mna?- spojrzalam na niego z usmiechem.
-Jasne, skarbie.
Wstalismy i przenieslismy sie do mojej sypialni. Polozylismy sie na moim lozku dokladnie tak samo jak wczesniej i powiedzialam:
-Dobranoc, Jus. Kocham cie.
-Spij slodko, ksiezniczko.
Pocalowal mnie w czolo i oddalam sie w ramiona Morfeusza.
OCZAMI JUSTINA
Patrzylem na nia, gdy spala. Byla taka slodka. Tak bardzo za nia tesknilem. W koncu jestesmy szczesliwi. Po tylu miesiacach cierpienia, znowu razem. Kochalem ja. Kochalem kazdy centymetr jej ciala. Po tym upadku na imprezie, jej zachowanie sie zmienilo. Spogladala na mnie ukradkiem, kiedy myslala, ze nie widze. Rozesmialem sie i pogladzilem ja po wlosach. Przez tych osiem miesiecy tyle rzeczy sie zmienilo... Jestem pewien, ze Selena mnie zrozumie. Byc moze nienawidzi, ale zrozumie. Ostatnio zaczalem zastanawiac sie nad jej wiernoscia. Miala coraz mniej czasu, jednak nie grala w zadnym filmie. Urodzila sie Gracie, ale to i tak niewiele zmienia. Postanowilem teraz o niej nie myslec. Mialem Ellie i to ona byla dla mnie prawdziwym blogoslawienstwem.
~~~~~
Haha to zabawne jak bardzo chcecie nowy rozdzial xd dodalam go,ale mialo byc inaczej. Teraz jesli chcecie nowy rozdzial ma byc 20 komentarzy od 20 roznych osob ;D <3 Kocham Was bardzo. Piszcie szczerze co sadzicie. @lexioriginx <3
i pamietajcie
20 komentarzy od roznych osob=nowy rozdzial
SWAG <3

22 komentarze:

  1. Świetny ;** Czekam na następny ;D - @thisswaggirl_JB

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHAM TO !! @PJGJBV

    OdpowiedzUsuń
  3. dawaj kolejny! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. o mój boże świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. nareszcie do siebie wrócili już myślałam że to sie nigdy nie stanie :c

    @diemysoul

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam ten rozdział oraz poprzedni i wow są świetne .. Jak zawsze ! Nareszcie są znowu razem .. Czekałam na to odkąd El straciła pamięć ;) czekam na następny ! Pozdrawiam i życzę weny @szustynkaAa

    OdpowiedzUsuń
  7. dodaj kolejny , proszę nie każ nam dać 20 komentarzy <3 my nie możemy sie doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę powiedzieć tyko tyle o tym rozdzle: jest zajebisty . Czekam na nn i życzę weny . @rzepcia17

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaaaaaaaaaa kooochaaaaaam! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. pisz dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie pisz dalej słońce <3

    OdpowiedzUsuń
  12. dodawaj dodawaj !

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajebisty <333333333

    OdpowiedzUsuń
  14. Boskii ♥ kocham too ^^ . Masz talent . :)

    +Ludzie komentujcie ja chce następny <3

    @LoveDreams_x

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny, czekam na kolejny <3 <3 <3 hdhwkdquwd

    OdpowiedzUsuń
  16. SWAG ! ^^ dajesz następny xddd

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! czekam na nn :) I jestem 20 więc... nowy rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kto to Grace??

    OdpowiedzUsuń